منوی دسته بندی

آلاچیق شیشه‌ای

آلاچیق شیشه ای روی پشت بام خانهها و برجها (روف گاردن) به واسطه تمام شیشه‌ای و فریملس بودن سیستم شیشهای از دید باز بهرهمند میباشند که حس آزادی و آرامش را از دیدن مناظر زیبای اطراف خود برای شما به ارمغان میآورد. همچنین آلاچیق شیشهای در حیاط خانهها و ویلاها نیز میتواند دید ۳۶۰ درجه ، پانورامایی  و دلنشینی را نسبت منظره  حیاط خانه و یا ویلای شما فراهم آوردکه در این صورت ساکنان میتوانند از زیبایی باغچه خانه ویلایی که با سلیقه و ذوق خودشان  آن را طراحی کردهاند لذت برده حس سرزندگی و طراوت گلها و درختان را هرچه بیشتر احساس کنند.

آلاچیق شیشهای یک عنصر تکمیل کننده در طراحی دکوراسیون ویلا و حیاط آن میباشد. اگر ویلای شما دارای یک طراحی مدرن  می باشد, توسط آلاچیق شیشهای می توانید زیبایی طراحی و دکوراسیون خانه خود را دو چندان کرده و امکانات رفاهی بیشتری برای خود و دوست داران خود مهیا سازید. آلاچیق حکم یک سایبان بزرگ را برای حیاط خانه دارد که میتوان به وسیله سیستم تمام شیشهای پوشش این سایبان بزرگ  را کاملنمود. در فصل زمستان میتوانید با تهیه سیستم گرمایشی از مشاهده بارش برف و در گرمای فصل تابستان با تهیه سیستم سرمایشی از زیبایی منظره باغچه خود لذت ببرید.

مزیت‌های
آلاچیق شیشه‌ای

از مزایای آلاچیق شیشه ای بعلاوه بر چهار فصل بودن می توان به این مورد اشاره کرد، هنگامی که از آلاچیق استفاده نمی کنید میتوانید با بستن کل سیستم شیشهای از ورود گرد و غبار و حشرات و یا حتی اگر آلاچیق در یک باغچه باشد از ورود حیوانات جلو گیری کنید تا آلاچیق شما همواره تمیز باشد و مجبور به جابه جایی وسایل درون آن نباشید.

در صورتی که مایل به طراحی و ساخت آلاچیق شیشهای برای خانه و یا ویلای خود هستید خوشحال میشویم با شرکت ما ارتباط برقرار کنید تا با بازدید کارشناسان ما از محل مورد نظر و دریافت ایدههای شما در مورد آلاچیق مد نظرتان و بهره مندی از تجربیات کارشناسان ما بهترین و مناسبترین پیشنهاد را برای ساخت آلاچیق شیشهای به شما ارائه دهیم. همینطور اگر خانه شما دارای آلاچیق است به هر شکل هندسی و در هر ابعادی که باشد ما می توانیم با پوشش دور تا دور محیط آلاچیق توسط سیستم تمام شیشهای جمعشو آلاچیق را برای استفاده شما در تمام فصول سال مهیا کنیم.

آلاچیق چیست؟

آلاچیقها برای حفاظت از نور میتقیم آفتاب، استراحت کردن، تفریحات دور همی ویا فعالیتهایی از پاین قبیل طراحی و ساخته شدهاند.

آلاچیق مکانی است برای استراحت کردن و بهره بردن از خنکای هوای ازاد و تیمز بیرون با دید وسیع به محیط اطراف. سازههای آلاچیق معمولا فلزی و یا چوبی است، البته آلاچیقهایی با سازههای آجری نیز ساخته میشود. ساخت آلاچیق شیشهای ساده بوده و در عین حال بسیار کاربردی می باشد. بسته به محل قرار گیری آلاچیق و همچنین کاربرد آن، الاچیق شیشهای می تواند به شکل چهار، شش و هشت ضلعی و یا دایرهای طراحی و اجرا شود. در تمامی این اشکال معمولا برای ورود و خروج یک جهت آن مد نظر قرار میگیرد و یا میتواند از دو یا چند جهت برای ورود و خروج استفاده شود. هیچ محدودیتی برای پوشش شیشهای اطراف آلاچیق اعم از شکل ظاهری آلاچیق و یا محل عبور و مرور وجود ندارد. با انعطاف پذیری که سیستمهای شیشه بالکن دارا هستند هر نوع سازه به هرشکلی را می توان پوشش داد.

 

 

آلاچیقشیشهای

 

  •         در حیاط خانه، ویلا و یا مجتمعهای مسکونی مورد استفاده قرار میگیرند.
  •  
  •         برای آلاچیق سازه مورد استفاده معمولا چوب یا فلز میباشند.
  •  
  •         انعطافپذیری بالایی با محیط اطراف دارد.
  •  
  •         آلاچیق شیشه ای در عین پوشش کامل و بدون روزنه از دلباز بودن آلاچیق نمیکاهد.

از فضای اطراف لذت ببر

آلاچیق یکی از بهترین مکانهایی است که در فصول گرم سال برای استراحت و لذت بردن از هوای مطبوع بیرون مورد استفاده قرار میگیرد. درواقع بی تردید میشود گفت آلاچیق بهترین مکان برای گذراندن زمان چه در ویلاهای لب آب یا میان جنگل، چه در حیاط یک خانه و یا پشت بام یک آپارتمان میباشد. آلاچیق از دو، سه یا چهار طرف به محیط اطراف هود باز بوده که این امکان را فراهم میکند در فصلهای بهار و تابستان از آن استفاده کرده و نهایت بهرهمندی و کارایی را برای شما به ارمغان میآورد. اما به واسطه باز بودن اطراف آلاچیق استفاده از آن در فصلهای پاییز و زمستان دشوار است. کارایی آن پایین آمده و به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد. این مشکل را میتوانید با پوشش شیشه جمع شو برطرف کنید و آن را به آلاچیق شیشهای تبدیل کنید. همچنین از آلاچیق محل زندگی خود در تمام فصول سال استفاده کنید. ساختن یک آلاچیق از طراحی گرفته تا اجرا کار سخت و زمانبری است. اما این اطمینان را به شما میدهیم که پوشش اطراف آن با شیشه جمع شو کاری ساده بوده و در زمان کوتاهی قابل اجرا و پیادهسازی میباشد. شما که برای استفاده بهینه از فضای خانه و یا ویلای خود دست به ساخت آلاچیق زدهاید، چرا با پوشش شیشهای جمع شو آن را شکیلتر و قابل استفادهنکنید؟ با پوشش آلاچیق منزل خود با شیشه در طولانی مدت از هزینههای خود خواهید کاست. به کمک آلاچیق شیشهای از مصرف انرژی چه مصرف برق در فصل گرما برای خنک کردن آن، و چه مصرف گاز در فصل سرما برای گرم کردن آن کاسته میشود. همچنین دیگر نیازی به تمیز کردن و شستو شوی مداوم مبلمان و لوازم موجود در آلاچیق شیشهای نیست. آلاچیق شیشه ای بخش جدایی ناپذیر از محل زندگی شما خواهد بود. زمان بیشتری از روز خود را در آن سپری خواهید کرد و عملا به خانه دوم شما تبدیل خواهد شد.