منوی دسته بندی

شیشه بالکن ریلی

امروز ، گام های بزرگی در جهت شهرنشینی برداشته شده است. این وضعیت در ظهور آپارتمان های بلند مرتبه مثر است. به عبارت دیگر ، بیشتر مردم در آپارتمان ها می نشینند و از آنها در بالکن لذت می برند. در تابستان یا بهار که هوا گرم است ، بیرون رفتن در بالکن و لذت بردن از قهوه و چای به یک زمان مطلوب برای همه تبدیل شده است. با این حال ، در ماه های زمستان یا زمانی که باران مثر است ، بیشتر افراد نمی توانند در بالکن بیرون بروند و از این لذت ها لذت ببرند و مطابق خواسته های خود نمی توانند باران یا بارش برف را تماشا کنند. بنابراین امروزه استفاده از بالکن های شیشه ای کشویی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

هنگامی که می خواهید یک بالکن شیشه ای نصب کنید ، کارکنان متخصص ما اندازه گیری هایی را در محل نصب بالکن شیشه ای انجام می دهند. تیم های ما نصب شیشه بالکن ریلی را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهند. شرکت ما که با داشتن کارکنان حرفهای از سال 1388 به فعالیت خود ادامه میدهد ، خدمات بالکن شیشه ای تضمین شده و طولانی مدت را ارائه می دهد تا تعمیر و نگهداری و تعمیر با موفقیت انجام شود. به لطف واشرهای مخصوص آن ، نشتی آب باران در اطراف پنجره های مستطیل شکل بالکن شیشه ای رخ نمی دهد. خاصیت عایق بندی ویژه شیشه عایق نیز در قسمت آلومینیومی در قسمت پایین موجود است.

به همین دلیل ، محصولات بالکن شیشه ای از خنک شدن فضای داخلی در زمستان جلوگیری می کنند. با ساختار شیشه ای و خاصیت عایق حرارتی ، می توانید هنگام نوشیدن چای خود در زمستان بیرون از خانه تماشا کنید. بنابراین ، لذت بالکن شما که از ماه های تابستان باقی مانده است ، به لطف بالکن شیشه ای در ماه های زمستان نیز ادامه دارد. محصولات بالکن شیشه ای که دارای بهداشتی و ماندگاری بالا هستند ، با ویژگی های قابل پاک کردن و غیر زنگ زدگی ، از ظریف ترین و ظریف ترین محصولات در دسته بسته شدن بالکن محسوب می شوند. ما با ارائه خدمات بالکن شیشه ای تضمینی و ایمن ، کیفیت مورد نظر شما را در بین محصولات بالکن شیشه ای ارائه می دهیم.

مطالعات در مورد مدلها و سیستمهای بالکن شیشه ای هر روز در حال گسترش میباشد . سیستم بالکن شیشه ای کشویی ، که ما عادت کرده ایم در ساختمان ها ، به ویژه در آپارتمان ها ببینیم ، به عنوان بازگشت یک کار واقعا مهم پیش روی ماست. برای سیستم های بالکن شیشه ای که می خواهید به جای برخورد با ساختار تاشو ، سریعاً آنها را باز و بسته کنید ، قطعاً مدل های شیشه بالکن ریلی انتخاب خوبی هستند.

مدل های شیشه بالکن ریلی را می توان بر روی بالکن با انواع اشکال به کار برد (بالکن بهاری شکل، بالکن u شکل، بالکن L.b شکل، بالکن زاویه دار، بالکن زاویه دار، بالکن مسطح، بالکن تعطیل شده، و غیره)، در حالی که مدل های شیشه بالکن ریلی تنها و تنها بر روی بالکن تخت، ساخته شده در بالکن، L شکل و U شکل بالکن گوشه دار، به عنوان آنها به صورت خطی کار می کنند اعمال می شود. بر روی بالکن های زاویه دار به شکل چشمه ها و خارج از ۹۰ درجه اعمال نمی شود.

سیستم های شیشه بالکن ریلی در جلوی هر دو تولیدکننده و کاربر، به عنوان یک سیستم جایگزین برای پی وی سی پذیرفته شدند به طوری که بالکن ها به محل زندگی تبدیل شدند. در این مدت تعداد تولیدکنندگان سیستم شیشه بالکن در بازار کوچک بود و سودآوری بالا بود زیرا سیستم های شیشه بالکن ریلی می توانستند با قیمت های مورد نظر به فروش بر ن.در نسخه دوم، تعداد شرکت های تولیدکننده شیشه بالکن افزایش زیادی یافت، تقریباً تمام شرکت های اکستروژن آلومینیومی پروفایل شیشه بالکن را تولید کردند. این افزایش تعداد عرضه کنندگان در تنوع سیستم های شیشه بالکن منعکس نشد. همین سیستم با همان کیفیت و با همان قیمت به فروش می رسید. . در نتیجه افزایش رقابت، سودآوری کاهش یافت.