منوی دسته بندی

پنجره‌های تاشو بالکن


پنجره‌های تاشو بالکن چیست؟ چرا این اسم برای آن انتخاب شده است؟ در اینجا به بررسی کلی آن می‌پردازیم.
پنجره‌های تاشو بالکن یکی از بروزترین و مدرن‌ترین سیستم‌های شیشه‌ای ساختمان است. در سال‌های اخیر به سبب کارایی خاص و شکل ظاهری مدرن و زیبایی که دارد در صنعت ساختمان جای خود را یافته و موارد استفاده بسیار زیادی دارد. این سیستم پوشش شیشه‌ای از تعدادی پانل‌های شیشه‌ای تشکیل شده است، این پانل‌ها به ترتیب باز شده و کنار یکدیگر به حالت آکاردئونی قرار می‌گیرند. به واسطه نحوه باز شدن و کنار هم قرار گرفتن پانل‌ها در این سیستم نام پنجره‌های تاشو بالکن نیز برای آن به کار می‌رود. 

کاربردی‌ترین مورد استفاده پنجره‌های تاشو، بالکن‌ها می‌باشند. به دلیل نوع طراحی، سیستم انعطاف پذیری بسیار بالایی در پوشش شیشه‌ای بالکن‌ها با اشکال مختلف را دارد. برای دسترسی به مطالب و توضیحات تکمیلی درمورد پوشش شیشه‌ای بالکن به این قسمت مراجعه کنید. از پنجره‌های تاشو بالکن علاوه بر پوشش بالکن می‌توان برای پوشش مکان‌های دیگر استفاده کرد که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم.

استخر

Click here to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.