منوی دسته بندی

لمس جادویی رنگ ها به بالکن شما

چه در طول روز و چه در غروب زمانی که یک روز کاری پر از مشغله را به پایان می رسانیم. همچنین بالکن های ما مکان‌هایی هستند که از سر و صدا فرار می کنیم و احساس آرامش می کنیم. این یک واقعیت است که ما به دکوراسیون بالکن اهمیت زیادی می‌دهیم تا احساس آرامش و دلپذیری بیشتری داشته باشیم.

خوب، در بالکن هایمان که با توجه به فصول، ماه‌ها و همچنین گاهی اوقات حال و هوای خود تزئین می کنیم. اگر واقعا از قدرت رنگ ها استفاده می کردیم چه شکلی می شد؟ اگر فکر می کنید از دکوراسیون بالکن شیشه ای، می‌توان لذت بیشتری برد و همچنین به رنگ هایی که برای شما انتخاب کرده ایم نگاهی بیندازید!


سفید رنگ پاکی

رنگ سفید، رنگ پاکی، معصومیت و پاکی از جمله رنگ هایی است که ما اغلب در دکوراسیون خود استفاده می کنیم. با استفاده از این رنگ آرام در بالکن‌های شیشه‌ای کوچک و کم نور خود می توانید این مناطق را بزرگتر تر نشان دهید. همچنین اگر با چند آیتم در رنگ های زنده ترکیب شود، می توانید به ظرافتی ساده در دکوراسیون بالکن شیشه‌ای خود دست پیدا کنید.

سیاه رنگ اصالت

رنگ مشکی که رنگ ظرافت و اشراف به حساب می آید، رنگی است که باید در دکوراسیون خود بسیار دقت کنیم. اگر بالکن شیشه‌ای کوچکی دارید، توصیه می کنیم از رنگ مشکی خودداری کنید. اما اگر بالکن شیشه ای بزرگ یا باغ زمستانی دارید، می توانید از رنگ مشکی در گوشه‌ای که می خواهید برجسته کنید استفاده کنید.

بنفش قدرت عرفانی

این رنگ که ملکه الیزابت انگلیس نیز آن را ترجیح می‌داد، رنگ شکوه و تجمل است. علاوه بر این، از نظر روحی اثری طراوت و تمرکز دارد. بنابراین، اگر به فکر تزیین بالکن شیشه ای خود به عنوان یک اتاق سرگرمی یا زمین بازی هستید، همچنین می توانید از قدرت افزایش خلاقیت بنفش بهره ببرید. اما بیایید از اشاره به تأثیرات منفی و حواس پرتی سایه‌های بسیار تیره و بسیار روشن بنفش بر روانشناسی انسان بگذریم.

نارنجی سرشار از انرژی

رنگ نارنجی، رنگ شادی، از جمله رنگ هایی است که برای استفاده در دکوراسیون توصیه می شود. اگر می خواهید شادابی و انرژی به فضای بالکن یا باغ های زمستانی خود بدهید، می توانید از این رنگ به تنهایی در دکوراسیون خود استفاده کنید. اگر نمی خواهید تصویری غالب بگیرد، می توانید آن را با رنگ های خنثی مانند خاکستری و بژ ترکیب کنید تا جلوه پر انرژی و جلب توجه این رنگ را ملایم کنید.

قرمز رنگ عشق و اشتیاق

قرمز، اولین رنگی که توسط چشم انسان درک می شود، می تواند از نظر فیزیکی تنفس و ضربان قلب شما را تسریع کند. از آنجایی که این رنگ محرک است، نباید در استفاده از آن اغراق شود، بلکه به صورت تکه محور استفاده کنید. همچنین اگر جزییاتی در بالکن شیشه‌ای یا شیشه بالکن شما وجود دارد که می‌خواهید مورد توجه قرار گیرد، می‌توانید آن را با رنگ‌های قرمز برجسته کنید.

سبز رنگ طبیعت

سبز، رنگ طبیعت و بهار، حس اعتماد را نیز جذاب می کند. همچنین با اثر آرامش بخشی که دارد برای دکوراسیون شما بسیار مناسب است. هنگامی که از شیشه بالکن خود به صورت بسته استفاده می کنید، حس خفه بودن بالکن را از شما می‌گیرد. همچنین بهتر است رنگ سبز تیره را ترجیح ندهید، زیرا ممکن است احساسات این رنگ ناپدید شوند. توصیه می کنیم از سایه های روشن سبز استفاده کنید.

آبی رنگ دریا

مخصوصاً رنگ‌های روشن آبی که اثری تسکین‌دهنده و آرام‌بخش دارد، زمانی که فصل تابستان شروع به خودنمایی می‌کند، بیشتر به دکوراسیون شما می‌آید. اگر یک شیشه بالکن بزرگ دارید و از رنگ های آبی روشن روی دیوارهای خود استفاده می کنید، حتی ممکن است احساس کنید که در ابرها نشسته اید! حتی می توانید با انتخاب اجسام آبی رنگ در دکوراسیون بالکن بر پاکیزگی روانی تاکید کنید.

زرد رنگ خورشید

استفاده از رنگ زرد را توصیه می کنیم که مانند نور خورشید جلوه‌ای شادی آور و شادی بخش دارد، مخصوصا برای شیشه بالکن هایی که نمی توانند روشنایی روز را دریافت کنند. در بین رنگ ها می توانید از رنگ زرد که بعد از آبی بیشترین آرامش را دارد در کنار مبلمان چوبی روشن استفاده کنید. اگر می خواهید بالکن شیشه ای خود را با رنگ های تیره تزئین کنید، می توانید دکوراسیون بالکن شیشه ای خود را با پرده های زرد نئونی یا اجسام زرد دلپذیر کنید.

خاکستری رنگ صنعت

گرچه ممکن است در نگاه اول خسته کننده به نظر برسد، اما خاکستری که جلوه آرامش بخشی دارد، اغلب در دکوراسیون شیشه بالکن و باغ زمستانی استفاده می شود تا فضایی مدرن به فضای نشیمن ببخشد. توصیه می کنیم از استفاده بیش از حد از سایه های تیره خاکستری خودداری کنید، زیرا خطر جدی به نظر رسیدن آن وجود دارد. اما اگر بالکن شما آفتاب زیادی دارد و دیوارهایتان رنگ روشن دارند. شما می توانید بگویید که من نمی توانم بالکن خود را بدون سایه های تیره خاکستری تزئین کنم! 🙂 همچنین، مناطق پرانرژی و ادعایی که رنگ های نئون بر آنها غالب است. با رنگ خاکستری می توانید آن را خنثی کنید و چشم را خسته نکنید.

ما در هر فرصتی می گوییم بالکن‌های شما فضای زندگی جدیدی برای شما هستند. بنابراین توصیه می کنیم فراموش نکنید که رنگ ها هم از نظر دکوراسیون و هم از نظر روانی مهم هستند.
روزهایی را برای شما آرزو می کنیم که رنگ‌های خود را به درستی انتخاب کنید و اوقات آرامش بیشتری را در بالکن شیشه‌ای یا همان شیشه بالکن خود سپری کنید.
فعلاً خوب بمانید و فراموش نکنید که تا مقاله بعدی ما، خود را با “فضای زندگی جدید” خود نوازش کنید… 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.