منوی دسته بندی

بالکن شیشه‌ای

بالکن شیشه‌ای

TEHRAN

هدف ما تحقق رویای شماست

داشتن فضایی با چشم انداز زیبا و به دور از شلوغی شهر و لذت بردن از منظره دل‌نواز اطراف دیگر رویا نیست. ما برای شما بالکن شیشه‌ای را معرفی می‌کنیم، حتی اگر در یک آپارتمان زندگی می‌کنید می‌توانید توسط بالکن شیشه‌ای فضای آرام‌بخش خودتان را داشته باشید.

چرا بالکن شیشه‌ای؟

فرض کنید شما در منزلتان صاحب بالکنی هستید که در تمام فصول سال و در هر شرایط آب و هوایی میتوانید از آن استفاده کنید، آیا لذت بخش نیست؟ انسان دوست دارد تا زمانی را به دور از شلوغی و هیاهوی شهر برای دست یابی آرامش که در این روزهای پر مشغله کمتر یافت میشود به خود اختصاص دهد که بالکنها یکی از بهترین گزینه ها برای دست یابی به این حس و لذت بردن از منظره دل نشین بیرون میباشند. شما میتوانید با استفاده از سیستمهای تمام شیشهای جمعشو بالکن منزل خود را به بالکن شیشهای چهار فصل تبدیل کنید.

بالکن‌ها قبلا توسط پنجره‌های یو پی وی سی پوشش داده می‌شد که باعث می‌شد بالکن به شکل یک اتاق کوچک در بیاید و جلوی دید منظره بیرون گرفته می‌شد اما اکنون به واسطه سیستم شیشه بالکن و تکنولوژی به روز به‌کار رفته در این سیستم دیگر می‌توان بالکن را به شکلی بسیار زیباتر پوشش داد به طوری که بالکن کارایی خود را از دست نداده و بسته به خواست شما در هر لحظه می‌تواند باز و یا کاملا بسته باشد. بالکن شیشه‌ای که توسط سیستم شیشه بالکن پوشش داده شده باشد علاوه بر این که انعطاف پذیری بسیار بیشتری برای استفاده شما از بالکن دارد بلکه نمای ساختمان را به خاطر شفافیت و فریملس بودن خراب نکرده و همخوانی خوبی با نمای بیرونی ساختمان دارد که در پنجره‌های یو پی وی سی این انعطاف پذیری را نداریم.

بالکن شیشه‌ای هنگام بسته بودن کاملا آب بند بوده که کارایی بالکن را افزایش داده که می‌توانید در هوای بارانی و یا برفی، در سرمای زمستان و یا گرمای تابستان از فضای داخل بالکن شیشه‌ای استفاده نمایید. همچنین به هنگام بسته بودن سیستم  از ورود ذرات معلق در هوا نظیر گرد و غبار و دوده و یا برگ‌های خشکیده درختان جلوگیری می‌کند. یکی از دردسرهای بالکن‌ها لانه کردن پرندگان می‌باشد که عملا باعث می‌شود بالکن همواره کثیف باشد و دیگر کارایی یک فضای تمیز و آسوده را برای اعضای خانه نداشته باشد. بالکن شیشه‌ای این مشکلات را برطرف می‌کند و دیگر نیازی به تمیز کردن مداوم بالکن ویا جمع کردن وسایل مورد استفاده درون بالکن برای تمیز ماندن آنها نیست.

بررسی اشکال و مدل‌های سیستم‌های شیشه‌ای مورد استفاده در بالکن‌شیشه‌ای

از لحاظ فنی اگر بخواهیم بررسی کنیم یکی از برترین ویژهگیهای سیستمهای شیشهبالکن این است که شکل بالکن مانعی برای انجام پوشش شیشهای نمیباشد، بالکن به هر شکلی اعم از شکل گوشهدار شکسته (L شکل)، منحنی یا حلال (U شکل)، صاف خطی ویا ترکیبی از مدلها قابل اجرا میباشد و از انعطافپذیری بیشتری نسبت به پنجرههای پی وی سی برخوردار است. همچنین سیستم تمام شیشهای قابل اجرا در هر ارتفاعی حتی برای بالکنهایی با ارتفاع ۳ متر نیز می باشد. بنابر این بالکن شیشهای به هر شکلی و در هر ارتفاعی قابل اجرا است.

بسته به طول بالکن پنلهای شیشهای به یک طرف یا دوطرف سیستم جمع میشوند. ابتدا پنل اول به صورت لولا باز شده سپس سایر پنلها با حرکت در پروفیل ناودانی به ترتیب در کنار پنلهای قبلی قرار گرفته و باز میشوند که میتوانید توضیحات دقیقتر را به همراه ویدئو نحوه باز و بسته شدن سیستم شیشهای را در اینجا مطالعه نموده و مشاهده نمایید. جمع شدن کل سیستم بدین شکل باعث میشود فضای بسیار کمی آن هم در بغل (کنار) بالکن اشغال شود و باعث ایجاد شدن پرتی در بالکن نمیشود.

سیستمهای شیشه بالکن ارائه شده توسط شرکت لیان در مدلهای تک جداره گُلد (GOLD)، دو جداره و دوجداره با پرده میانی میباشد که بسته به سلیقه و درخواست مشتری قابل اجرا است.  فاصله بین شیشههای دوجداره ۳۳ میلیمتر است  که بسیار بیشتر از پنجرههای دو جداره موجود در بازار است که سبب میشود تبادل حرارت و صدای بسیار کمتری میشود.  تمامی پروفیلهای استفاده شده با تکنولوژی روز دنیا توسط کوره رنگ شده و از شمش ۶۰۶۳ آلومینیوم تهیه میشود که در مقابل آفتاب و شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت قابل توجهی برخوردار است. شرکت لیان برای پروژههای خود از مرغوبترین یرآق آلات ترک استفاده میکند و صفر تا صد کار را خود شرکت متقبل میشود. ما برای مشتری بسیار ارزش قائل هستیم و بهترین کار را ارائه میدهیم و از  لحاظ کیفیت کار تحویل داده شده به مشتری اطمینان کامل داریم به طوری که تا ۵ سال آن را گارانتی میکنیم.