منوی دسته بندی

امروزه آلاچیق بخش جدایی ناپزیر خانه و ویلا و حتی برج‌های مسکونی می‌باشد. شلوغی شهر‌ها باعث شده تا انسان‌ها به‌دنبال مکانی آرام و ساکت با فضای دلباز باشند تا بتوانند ساعاتی را با آرامش و  فکر باز در کنار دوست داران خود بگذرانند. از این‌رو آلاچیق‌ها اعم از آلاچیق‌های روی پشت بام (روف گاردن) آپارتمان‌ها و یا آلاچیق‌های موجود در حیاط خانه‌های ویلایی یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشند. توسط سیستم شیشه‌ای جمع‌شو شرکت لیان می‌توانید آلاچیق منزل مسکونی خود را در تمام فصول سال و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید. محیط آلاچیق به هر شکل هندسی که باشد را می‌توان توسط شیشه‌های جمع شو پوشاند که بدین ترتیب آلاچیق شیشه‌ای بسته به نیاز شما هم می‌تواند بسته باشد که در این صورت کاملا آب بند بوده و هم می‌تواند باز باشد تا امکان  بهره بردن از هوای تازه و مطبوع بهاری و یا پاییزی برای شما فراهم باشد.

آلاچیق شیشه‌ای روی پشت بام خانه‌ها و برج‌ها به واسطه فریملس بودن سیستم شیشه‌ای از دید باز بهره‌مند می‌باشند که حس آزادی و آرامش را از دیدن مناظر زیبای اطراف خود برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین آلاچیق شیشه‌ای در حیاط خانه‌ها و ویلا‌ها نیز می‌تواند دید ۳۶۰ درجه و دلنشینی را نسبت به حیاط خانه ویلای شما فراهم آوردکه در این صورت ساکنان می‌توانند از زیبایی باغچه خانه ویلایی که با سلیقه و ذوق خودشان  آن را طراحی کرده‌اند لذت برده حس سرزندگی و طراوت گل‌ها و درختان را هرچه بیشتر احساس کنند.

 

آلاجیق شیشه‌ای

آلاچیق شیشه‌ای یک عنصر تکمیل کننده در طراحی دکوراسیون ویلا و حیاط آن می‌باشد. اگر ویلای شما دارای یک طراحی مدرن و به سبک به‌روز می باشد. توسط آلاچیق شیشه‌ای می توانید زیبایی طراحی و دکوراسیون خانه خود را دو چندان کرده و امکانات رفاهی بیشتری برای خود و دوست داران خود مهیا سازید. آلاچیق حکم یک سایبان بزرگ را برای حیاط خانه دارد که می‌توان به وسیله سیستم تمام شیشه‌ای پوشش این سایبان بزرگ  را کامل‌ نمود. در فصل زمستان می‌توانید با تهیه سیستم گرمایشی از مشاهده بارش برف و در گرمای فصل تابستان با تهیه سیستم سرمایشی از زیبایی منظره باغچه خود لذت ببرید.

از مزایای آلاچیق شیشه‌ای بعلاوه بر چهار فصل بودن می توان به این مورد اشاره کرد، هنگامی که از آلاچیق استفاده نمی کنید می‌توانید با بستن کل سیستم شیشه‌ای از ورود گرد و غبار و حشرات و یا حتی اگر آلاچیق در یک باغچه باشد از ورود حیوانات جلو گیری کنید تا آلاچیق شما همواره تمیز باشد و مجبور به جابه جایی وسایل درون آن نباشید.

در صورتی که مایل به طراحی و ساخت آلاچیق شیشه‌ای برای خانه و یا ویلای خود هستید خوشحال می‌شویم با شرکت ما ارتباط برقرار کنید تا با بازدید کارشناسان ما از محل مورد نظر و دریافت ایده‌های شما در مورد آلاچیق مد نظرتان و بهره مندی از تجربیات کارشناسان ما بهترین و مناسب‌ترین پیشنهاد را برای ساخت آلاچیق شیشه‌ای به شما ارائه دهیم. همینطور اگر خانه شما دارای آلاچیق است به هر شکل هندسی و در هر ابعادی که باشد ما می توانیم با پوشش دور تا دور محیط آلاچیق توسط سیستم تمام شیشه‌ای جمع‌شو آلاچیق را برای استفاده شما در تمام فصول سال مهیا کنیم.